Plimbare prin Bulgaria la sfârșit de octombrie – Tyulenovo, Kavarna, Balcic

Pentru plimbarea de duminică am ales iar… Bulgaria 😁

Am ieșit pe la Vama Veche (plecare din Constanța). Deși erau destule mașini, se mergea pe două benzi și n-am așteptat mai mult de 5 minute să trecem granița.

La întoarcere am stat mai mult, vreo 40 de minute.

Prima dată am oprit tot la Farul Shabla să vedem mâțele 🙂

Dacă tot eram în zonă, am revăzut și stâncile din Tyulenovo.

Pe urmă, ca să fie și ceva nou, am vizitat Kavarna. Vizitat e cam mult spus, nu e absolut nimic turistic. Am parcat mașina lângă Piața Centrală (Общински пазар) și am mers pe pietonala Dobrotitsa, pe lângă Primărie, până la o piramidă din sticlă în genul celei de la Luvru. Nu e mare lucru, e părăsită, dar lângă era o biserică simpatică, Sf. Gheorghe.

Am continuat spre Balcic. Am oprit mai întâi la Restaurant Laguna, lângă Topola, unde am mâncat excelent data trecută, însă, din păcate au închis pe anul ăsta 🙁

Așa că am căutat să mâncăm în Balcic. Spre surprinderea mea, erau destule terase deschise, și multă lume pe faleză.

Ne-am așezat până la urmă la Restaurant Kavatsi. Mâncare ok, dar nimic ieșit din comun. Pentru patru adulți și un copil am plătit 160 leva (se poate cu cardul).

Apropo 1 leva = 2,66 în vamă, 2,65 în oraș (în weekend) și 2,53 pe Revolut.

În total vreo 250 km și 10 ore.

PS: vinieta am luat-o ca de fiecare dată on line de pe site-ul oficial web.bgtoll.bg, 10 leva cea de weekend.