Aqua Nevis din Sunny Beach, un hotel pe care îl recomand cu toată încrederea

Având în vedere că a cam început vara și Bulgaria a dat liber turiștilor din România, bănuiesc că sunt ceva persoane care au de gând să-și planifice concediul pe litoralul bulgăresc.

Așa că m-am gândit să vin cu o recomandare de hotel, de care am fost foarte mulțumiți.

Totuși, trebuie să spun că nu sunt adeptul „All Inclusive”, însă, o dată pe an… trei zile… merge 🙂

Textul l-am scris anul trecut, imediat după ce ne-am întors, pe la mijlocul lui august. Pe vremea aceea nu exista blogul, așa că îl redau acum 🙂

Înainte de toate, vreau să vă spun că nu este prea aproape de plajă (sunt persoane care asta caută), însă are Aquapark (asta am căutat noi). Dar toate detaliile le găsiți în textul ce urmează 🙂

„Pentru că i-am tot promis băiatului că îl duc la un Aquapark și datorită instabilității turistice legate de corona, am zis că e momentul perfect pentru o mini vacanță la vecinii din sud.

Am tot căutat cazare, dar n-am găsit ceva să mă încânte, dar când trebuie să se întâmple, se întâmplă, și destinul și-a spus cuvântul 🙂 Mi-a apărut pe Facebook o reclamă a unei agenții la Aqua Nevis Hotel & Aqua Park din Sunny Beach.
L-am căutat pe Booking (nota 9,3) și Google Maps (nota 4,5) să citesc review-urile și părea să fie ceea ce căutam (curățenie, parc acvatic și mâncare bună).

Am luat de sâmbătă până marți (trei nopți) 280 euro doi adulți plus un copil All Inclusive cameră dublă o numesc ei pe site (un pat dublu și unul single).

Ajunși la hotel am avut surpriza să ne facă un upgrade gratis la cameră, ne-au dat una ceva mai mare, pentru doi adulți și doi copii.

Ce ne-a interesat pe noi cel mai mult, parcul acvatic, este exact în fața hotelului. Aici pot veni atât cei cazați la Aqua Nevis Hotel, cât și persoane din exterior.

Intrarea la Action Aquapark este inclusă în prețul camerei, altfel ar costa 34 leva/zi pentru adulți și copii de peste 1,30m, 17 leva/zi pentru copii cu înălțimea între 0,90m și 1,30m, și gratis pentru cei mai mici (biletele se pot achiziționa și online, unde sunt cu câțiva leva mai ieftine).

Deci dacă eram cazați în altă parte am fi dat vreo 150 euro doar pe intrare 🙂

Nu sunt foarte multe atracții, vreo 14 tobogane, lazy river, jacuzzi, 2-3 piscine pentru copii mici, una cu valuri, dar trei zile nu ne-am plictisit.

Eu, cu răul meu de înălțime, m-am dat doar în cele în care nu trebuia să urc prea sus, dar fii-miu, mult mai curajos decât mine la doar 7 ani, le-a încercat pe toate 🙂

Nu știu cum a fost în alți ani, dar acum, probabil din cauza corona, nu era prea aglomerat, am prins șezlong fără probleme în fiecare zi, iar timpul de așteptare la fiecare atracție era extrem de scurt.

Programul parcului e de la 10:00 la 16:30.

După această oră, dacă nu ne săturam de atâta apă, puteam merge la piscina hotelului, dar nu a fost cazul.

Mâncarea a fost variată, în fiecare zi felurile principale erau diferite (vită, porc, miel, pește, calamar). Există și opțiuni pentru vegetarieni.

Micul dejun se servea între 8:00-10:00 (bufet cald) și până la 11:00 bufet rece.

Prânzul între 12:30-14:30, iar cina între 18:00-21:00.

Toate mesele sunt de tip bufet suedez, turiștii sunt obligați să folosească mănuși când se autoservesc.

Între 12:00-17:00 se puteau servi sandwich-uri și pizza la barul de la piscină.

La AI sunt incluse doar băuturile bulgărești, cele de import se plătec extra. Nu m-a deranjat prea mult lucrul acesta, oricum prin absolut toate locurile pe unde mă duc beau doar bere locală.

Barul de la piscină are program 10:00-18:00, iar cel de la recepție 10:00-00:00.

Sunt și în Aquapark câteva baruri, unde consumația se plătește, însă cei cazați la hotel pot intra cu băuturile luate de la recepție.

Hotelul are parcare parcare privată gratuită.

În fiecare zi se făcea curățenie în cameră, nici la capitolul acesta nu am absolut nimic să le reproșez, totul absolut impecabil de curat.

La capitolul divertisment nu excelează, dar oricum nu aveam așteptări, așa că ce a fost am luat-o ca pe un bonus 🙂

Sâmbătă seara a fost un număr de iluzionism destul de reușit, duminică seara s-a vrut a fi karaoke, însă fără să cânte cineva :), și luni seara a fost movie trivia.

Staful e foarte amabil, încontinuu se mișcă și au de făcut câte ceva, nu știu când au timp oamenii ăia să se odihnească.

Ultima zi, deși check out-ul e până în 12:00, ne-au lăsat brățările de AI și pentru Aquapark până s-a închis parcul.

Singurul minus care ar putea fi pentru unii e distanța față de mare, un km și ceva, vreo 10-15 minute. Dar am văzut că au microbuze proprii ce asigură transport gratuit către plajă (nu le-am folosit). Pentru noi nu a fost un inconvenient, am venit special pentru Aquapark, nu ne-a interesat about deloc marea.”

Și, pentru că ne-a plăcut atât de mult (mai ales băiatului), am rezervat și pentru anul acesta de Rusalii.

Dacă s-a mai schimbat ceva în rău sau în bine, vă anunț după vacanță 🙂